سایت فروش عقیق خراسان درجه یک

عقیق خراسان یکی از سنگهای زینتی و زیبایی است که معمولاً از آن برای ساخت نگین هایی برای انگشتر، دستبند، گردنبند و یا تسبیح استفاده می گردد؛ اگر شما نیز از طرفداران این سنگ زیبا و با ارزش هستید می توانید با سایت اینترنتی ما که یکی از بزرگترین مراکز فروش عقیق خراسان درجه یک می باشد تماس حاصل فرموده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

سایت فروش عقیق خراسان درجه یک

آشنایی با خواص عقیق خراسان

آشنایی با خواص عقیق خراسانبسیاری از افراد سنگ عقیق خراسانی را علاوه بر رنگ زیبا و درخشندگی منحصر به فرد، به سبب خواص با ارزشی که درون آن وجود دارد مورد استفاده قرار می دهند و از تمامی مواهب موجود در این سنگ طبیعی و بی نظیر برخوردار می شوند.
و اما در این قسمت به برخی از مهمترین خواص عقیق خراسان اشاره می کنیم:

  • از زمانهای قدیم انسانها بر این عقیده بودند که استفاده از سنگ عقیق غم و اندوه را از انسان دور می کند و با خود شادابی و نشاط را به همراه می آورد.
  • استفاده از انگشتر عقیق خراسانی برای جلوگیری از خونریزیهای شدید به خصوص در خانم ها بسیار مفید و موثر می باشد.
  • سنگ عقیق خراسانی هماهنگی و تعادل فراوانی را در جسم و روح انسان برقرار می سازند.
  • امروزه بسیاری از افراد اعتقاد دارند وجود سنگ عقیق در خانه انرژی های منفی را دور کرده و از بین می برد.

بهترین راه تشخیص سنگ اصل عقیق خراسان

بهترین راه تشخیص سنگ اصل عقیق خراسانروشهای مختلفی وجود دارد که می توان از طریق آن اقدام به تشخیص اصل بودن سنگ عقیق خراسان نمود و آن را از نمونه های غیر اصل که ممکن است در بازار وجود داشته باشند تشخیص داد.
اولین پارامتر این است که سنگ عقیق اصل دارای ساختاری بسیار محکم و مقاوم است و به راحتی دچار شکستگی و آسیب نمی شود؛ همچنین توسط این سنگ می توان بر روی شیشه خطوط سطحی ایجاد کرد.
و اما مهم ترین روشی که اصل بودن سنگ عقیق خراسانی را به ما نشان می دهد این است که با یک شی نوک تیز مانند سنگ و یا چاقو بر روی آن خط بکشید، اگر اثری از خراش بر روی سطح سنگ باقی ماند این موضوع نشان دهنده غیر اصل بودن آن است، چرا که بر روی نوع اصل و طبیعی این محصول به هیچ عنوان نمی توان هیچ گونه خط و خطوطی ایجاد کرد؛ البته ذکر این نکته ضروری است که برخی از هنرمندان به حکاکی سنگ عقیق خراسان پرداخته و بر روی آن نقوش و یا نوشته های مذهبی را ایجاد می کنند، اما این امر مستلزم استفاده از ابزار و لوازم مخصوص است که تنها هنرمندان ماهر از پس انجام آن برمی آیند.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.