فروش عقیق تراش نخورده درجه یک

عقیق تراش نخورده یکی از گونه‌های سنگ‌های معدنی است که به دلیل زیبایی و خواص بسیار منحصر به فردی که دارد در صنایع تولید انواع مختلف زیور‌آلات مردانه و زنانه به صورت بسیار گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و لذا همین موضوع؛ دلیلی شده است که سالانه حجم بسیار بالایی از آن در سراسر دنیا از جمله در کشور ما مورد معامله و خرید و فروش قرار بگیرد و اشخاص مختلفی به دنبال تهیه عقیق تراش نخورده درجه یک برای مصارف خود هستند.

فروش عقیق تراش نخورده درجه یک

آشنایی با خواص سنگ عقیق

آشنایی با خواص سنگ عقیقعقیق یکی از انواع سنگ‌های سیلیکاتی است که در زمره خانواده سنگ‌های معدنی کوارتزی قرار می‌گیرد. این سنگ در رنگ‌های بسیار متنوع در طبیعت یافت می‌شود و می‌توان انواع مختلف آن را در سراسر دنیا از خراسان در کشور خودمان تا مکزیک پیدا کرد.
از جمله خواص سنگ عقیق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این سنگ موجب پاکسازی انرژی منفی در اطراف شخص می‌شود. علاوه بر این، سنگ عقیق باعث جذب شدن انرژی مفید می‌شود زیرا باعث باز شدن چاکراها می‌گردد.
  • از سنگ عقیق می‌توان برای تقویت ریه، بهبود بخشیدن قدرت بینایی، کمک به باروری و همچنین تسکین و آرام کردن دردهای ماهیچه‌ای استفاده کرد.
  • این سنگ خواص بسیار موثری در درمان میگرن و همچنین برای درمان انواع مختلف استخوان درد دارد.
  • اشخاص زیادی از بیماری‌های مختلف پوستی رنج می‌برند؛ این سنگ می‌تواند برای درمان این نوع مشکلات بسیار موثر باشد.
  • سنگ عقیق به سلامت دندان کمک شایانی می‌کند.
  • این سنگ به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد؛ ضد استرس است و باعث تقویت احساس امنیت و همچنین بیشتر شدن احساس عشق و علاقه می‌شود.

در علوم ماوراء طبیعه، هر سنگ دارای یکسری ویژگی‌ها و امواج مشخص و خاصی است و لذا همین موضوع سبب می‌شود که متولدین هر ماه سال با یک نوع سنگ خاص ارتباط برقرار کنند و آن سنگ خاص به آنها آرامش و نشاط ببخشد. سنگ عقیق؛ سنگ متولدین ماه خرداد است.

قیمت گذاری سنگ عقیق تراش نخورده

قیمت گذاری سنگ عقیق تراش نخورده قیمت سنگ عقیق تراش نخورده بسته به پارامترهای مختلف از جمله کیفیت سنگ عقیق؛ نوع سنگ عقیق، رنگ سنگ و پارامترهای متعدد دیگری متفاوت است و لذا بدون در نظر گرفتن این پارامترها نمی‌توان اطلاعات دقیقی در مورد آخرین قیمت این محصولات ارائه کرد.
از طرفی نوسانات موجود در بازار کشور بر روی قیمت این محصولات نیز اثر گذاشته است و سبب شده که قیمت سنگ عقیق نیز فاقد ثبات باشد.

از طریق پل‌های ارتباطی موجود در این سایت می‌توانید با مشاورین متخصص ما در این حوزه مشورت کنید و اطلاعات دقیق و کافی در مورد آخرین قیمت سنگ عقیق تراش نخورده در سراسر کشور به دست بیاورید و با انواع مختلف این سنگ‌ها بیشتر آشنا شوید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.