فروش گارنت سرخ با بالاترین کیفیت

سنگ گارنت یکی از کانی های با ارزشی است که به عنوان نگین در بسیاری از انگشتر ها و سایر جواهرات به کار می رود و معمولا رنگ آن به شکل اناری یا سرخ است. در حال حاضر فروش گارنت سرخ باعث شده که تعداد زیادی از علاقه مندان به سنگ های قیمتی آن را با بالاترین کیفیت ممکن تهیه کنند و از زیبایی بی نظیری که دارد نهایت استفاده را ببرند.

فروش گارنت سرخ با بالاترین کیفیت

آشنایی با انواع سنگ گارنت

آشنایی با انواع سنگ گارنتسنگ گارنت بر اساس ساختاری که دارد می تواند به انواع مختلفی تقسیم شود که در زیر به صورت خلاصه نام برده شده اند.

  • سنگ گارنت پیروپ
  • سنگ آلماندین
  • گارنت رودولیت

تفاوت اساسی بین انواع سنگ گارنت در رنگ های آنان است به طوری که سنگ پیروب دارای رنگی سرخ متمایل به نارنجی است که یه همین علت آن را آتشین نیز می نامند و زیبایی خارق العاده ای دارد.
سنگ آلماندین از لحاظ میزان سرخی پررنگ تر است و بیشتر می توان گفت که به رنگ خون شباهت دارد که تیره تر از سنگ پیروپ است و افرادی که سنگ های پررنگ تر دوست دارند آن را انتخاب می کنند.
و در نهایت رودولیت نیز دارای رنگی نزدیک به بنفش است که در بسیاری از موارد با نام یاقوت سرخ شناخته می شود و در جواهرات زیادی به کار می رود که میزان استفاده مردم از آن بسیار بالاتر است.

قیمت بهترین سنگ گارنت سرخ

قیمت بهترین سنگ گارنت سرخدلیل ایجاد رنگ ها در کانی های مختلف به دلیل وجود عنصر های معدنی است که البته در سنگ گارنت مقدار زیادی از این عناصر قابل مشاهده و بررسی هستند.
سنگ گارنت در برابر هوازدگی مقاومت بالایی دارد و به همین علت در صورتی که بر روی جواهر قرار گیرد فرد می تواند تا سال ها زیادی بدون دردسر از آن استفاده کند.
خوشبختانه این سنگ در برابر عوامل محیطی دیگر مثل مواد شیمیایی نیز بسیار مقاوم است که می تواند در بلند مدت استفاده ار این سنگ را راحت تر کند.

البته باید این موضوع را در نظر گرفت که سنگ گارنت سرخ ابتدا از معادن مربوطه برداشت می شود و پس از آن که خالص سازی آنها صورت گرفت به صورت براق و صیقلی در می آید تا بتوان از آن به عنوان زینت استفاده کرد.
در کنار تمام مزایایی که این سنگ دارد بد نیست بدانید که قیمت گارنت سرخ بسیار مناسب است و با توجه به نرخ منصفانه ای که برای آن تعیین کرده اند، همه افرادی که دنبال سنگ های زینتی هستند می توانند با کمترین هزینه سنگ گارنت سرخ را خریداری کنند و از آن به عنوان یک گوهر ارزشمند و نفیس استفاده کنند.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.