قطب فروش انواع سنگ زمرد خام درجه یک

سنگ زمرد خام، سنگی است همرنگ طبیعت که در میان ایرانیان جلوه ی خاصی دارد به طوری که بعضی سنگ زمرد اصل را برای عروس به هدیه می برند. نام اصلی فارسی این سنگ، دوال یا دوبال است. این سنگ بر خلاف نام خود اصلا اصالت یونانی ندارد و قطب فروش آن در کلمبیا و افغانستان می باشد؛ هر چند که اولین معدن در جنوب مصر کشف شده است. کلمبیا دارای بهترین زمرد با کیفیت بالا و درجه یک است و بهترین کلکسیون این سنگ در این کشور قرار دارد.

قطب فروش انواع سنگ زمرد خام درجه یک

لیست قیمت سنگ زمرد افغانستان

لیست قیمت سنگ زمرد افغانستان لیست قیمت سنگ زمرد افغانستان بر اساس درصد خلوص و سایز آن نوشته شده است. این لیست به همراه عکسی از کالا به صورت اینترنتی قابل مشاهده  و خریداری است اما می توان به صورت حضوری نیز میزان خلوص را بررسی کرده و آنچه در نظر است، انتخاب کرد.

علاوه بر زیبایی،کمیابی این سنگ ها باعث افزایش قیمت آن ها در طول تاریخ، از گذشته تا به امروز گردیده است. سنگ زمرد افغانستان نیز در کنار این ویژگی، دارای کیفیت بالا می باشد نیز از این قائله مستثنا نیست.

عرضه مستقیم سنگ زمرد اصل

عرضه مستقیم سنگ زمرد اصلسنگ های زمرد یکی از با ارزش ترین و گرانبهاترین محصولاتی هستند که در بازار روز عرضه می شوند. عرضه ی این محصولات در کارخانجات، شرکت ها، مراکز و یا جواهر فروشی ها صورت می گیرد.

چیزی که برای این محصول همانند محصولات دیگر صادق است، عرضه ی اینترنتی آن در دنیای مجازی است.

برای این کار تنها کافی سایت معتبری را پیدا کرده، تصویر محصول را مشاهده نموده و بعد پرداخت هزینه و وارد کردن آدرس محل مورد نظر خود به راحتی این سنگ ها را خریداری کرد.

خریدار سنگ زمرد خام درجه یک

خریدار سنگ زمرد خام درجه یکسنگ زمرد از گذشته در فرهنگ های مختلف قابل احترام بوده و خواص و داستان های زیادی درباره ی آن ذکر شده است؛ بنابراین خریداران زیادی را به سمت خود جلب می کند.

بعضی از این خریداران، صاحبان کارخانه هایی هستند که جواهرات تولید می کنند. اغلب این افراد، خریدار سنگ زمرد خام و درجه یک هستند تا محصول بهتری تولید کنند و به فروش برسانند. 

آخرین قیمت سنگ زمرد در تهران

آخرین قیمت سنگ زمرد در تهرانقیمت سنگ زمرد در تهران همواره در نوسان است؛ بنابراین آن چیزی که برای خریداران اهمیت دارد، آخرین قیمت سنگ زمرد است. ‌برای پیدا کردن آخرین نرخ قیمت شما میتوانید به سایت ها و کانال های مجازی مراجعه کنید و یا با عرضه کنندگان این محصول تماس بگیرید. شماره تماس ها در بروشور های مراکز و یا سایت ها قابل یافتن است.

انواع سنگ زمرد اصل که در بازار تهران موجود می باشد شامل: 

  • زمرد سبز برزیلی
  • زمرد چشم گربه ای
  • زمرد سبز تراپیچ
  • زمرد زامبیایی
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.