قیمت سنگ های قیمتی لاکچری در تهران

با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد؛ قیمت سنگ های قیمتی لاکچری و منحصر به فرد در تهران و در دیگر شهر‌های کشور ثبات ندارد و نمی‌توان آن را به‌صورت دقیق به شما عرضه کرد. علاوه بر این انواع مختلف سنگ‌های لاکچری در تهران و دیگر شهر‌های کشور به فروش می‌رسند که هرکدام بسته به پارامتر‌های مختلف، قیمت خاصی دارند. برای اطلاع از هزینه خرید سنگ‌های لاکچری در تهران می‌توانید از طریق مراکز عرضه انواع لوازم لاکچری در این شهر؛ قیمت دقیقی از این سنگ‌ها را بدست بیاورید.

مروارید تنها سنگ قیمتی است که از یک موجود زنده به دست می‌آید و ارزش دیگری دارد. با توجه به قیمت زیاد این سنگ‌ها، پیشنهاد می‌کنیم به سنگ‌های تزئینی دیگر با قیمت کمتر نیز فکر کنید. مثلا با وجود اینکه فیروزه به اندازه سنگ بریل نادر نیست اما به اندازه آن زیبایی و شفافیت دارد. یا نام سنگ توپاز جزو لیست گرانترین سنگهای قیمتی محسوب نمی‌شود. اما طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زیبا دارد که آن را در نوع خود منحصربه‌فرد می‌کند.

قیمت سنگ های قیمتی لاکچری در تهران

خرید بدون واسطه سنگ های قیمتی ایران

خرید بدون واسطه سنگ های قیمتی ایران با توجه به ارزشی که سنگ‌های منحصر به فرد و خاص دارند؛ خیلی‌ها به دنبال خرید بدون واسطه سنگ های قیمتی ایران هستند تا بتوانند با مبلغی مناسب‌تر این سنگ‌ها را تهیه نمایند. انواع سنگ‌های با ارزش را می‌توانید؛ از طریق مراکز معتبر عرضه انواع سنگ‌های زینتی و قیمتی و جواهرات در سراسر کشور، و بدون واسطه خریداری نمایید.

برای داشتن اطلاعات کافی از مراکز و نمایندگی‌های معتبر عرضه سنگ‌های قیمتی بدون واسطه می‌توانید از اشخاص متخصص و آگاه در این حوزه کمک بگیرید. تا این سنگ‌ها را با هزینه‌ی کمتری خریداری کنید.

فروش سنگ های قیمتی فقط باید از طریق مراکز معتبر فروش انجام شود و تنها از این فروشگاه ها باید خرید انواع سنگ قیمتی و لاکچری را درخواست کرد. این سنگ ها در فضای فروشگاه های حضوری و اینترنتی امروزه خرید و فروش می شوند که از هر دو بستر نیز استقبال ویژه ای انجام می گردد. برای انتخاب یک مرکز فروش درست و معتبر، با افراد آگاه در این زمینه مشور لازم را داشته باشید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

لیست قیمت سنگ های قیمتی گرد

لیست قیمت سنگ های قیمتی گرد به دلیل نوسانات زیادی که امروزه در بازار کشور وجود دارد نمی‌توان لیست قیمت سنگ های قیمتی گرد را به صورت دقیق به شما ارئه نمود. زیرا قیمت‌ها معمولا مدام در حال تغییر است و بی ثباتی در بازار مموج می‌زند.

برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز انواع مختلف سنگ‌های لوکس و با ارزش گرد می‌توانید به مراکز عرضه این محصولات در سراسر کشور مراجعه کرده؛ و اطلاعات کاملی را بدست آورید. همچنین سایت‌های اینترنتی مختلفی که امروزه در این زمینه فعالیت می‌کنند می‌توانند به شما در این امر کمک خوبی برسانند و اطلاعات دقیقی از قیمت سنگ قیمتی گرد را به شما بدهند.

نام سنگهای قیمتی گرد عبارتند از :

الماس صورتی: هر قیراط 1.19 میلیون دلار

یشم اعلی: که به رنگ یشمی و گرد می باشد.نوعی از آن با سایه خاصی از سبز زمردی نیمه‌شفاف معروف به «یشم شاهنشاهی» بیشترین درخواست را در جهان دارد. قیمت هر قیراط سه میلیون دلار

زمرد با ارزش هر قیراط 305000 دلار

یاقوت: یکی از گران ترین سنگ های قیمتی با ارزش هر قیراط 1.18 میلیون دلار

گالری سنگ های قیمتی درجه یک

گالری سنگ های قیمتی درجه یک در شهر‌های مختلف کشور؛ گالری سنگ های قیمتی درجه یک فعالیت می‌کنند. و شما می‌توانید از طریق این مراکز انواع سنگ های لاکچری و تزئینی را تهیه نمایید. برای بدست آوردن اطلاعات دقیقی از این گالری‌ها می‌توانید از افراد فعال در این زمینه کمک بگیرید.

همچنین مراکز فعال در زمینه انواع جواهرات و سنگ های ارزشمند می‌توانند اطلاعات مفیدی در مورد این گالری‌ها به شما بدهند. کافیست به این مراکز در شهر خود سری بزنید. البته عموما بزرگترین گالری‌های سنگ های تزئینی را می‌توانید در شهر تهران پیدا کنید.

گالری سنگ های قیمتی در استان آذربایجان شرقی :

گالری نقره دیاموند

قبول سفارشات ساخت و تعمیر انواع جواهرات ، طلا و نقره و تعمیرات طلا و نقره در گالری نقره دیاموند انواع کارهای حکاکی ، ملیله کاری ، انواع تابلوهای ملیله کاری ( ریخته و دست ساز ) ، ورق کاری ، سرویس جواهرات ( نقره ، طرح نقره و طلا ) ، حکاکی بر روی انواع سنگ های قیمتی ، آئینه و شمعدان از دیگر محصولات گالری دیاموند می باشد .

تماس کفیلی: ۰۴۱۳۳۳۵۱۷۱۵

فروش گران قیمت ترین سنگ های قیمتی

فروش گران قیمت ترین سنگ های قیمتی فروش گران قیمت ترین سنگ های قیمتی از طریق مراکز عرضه انواع جواهرات، زیور آلات و سنگ‌های زینتی در شهر‌های مختلف کشور صورت می‌گیرد و می توان انواع سنگ‌های ارزشمند و لوکس را از طریق این مراکز تهیه نمایید.

در شهر تهران؛ بزرگترین مراکز فروش سنگ‌های قیمتی در کشور را می‌توان یافت و آن‌ها را خریداری نمود.

مردم در سراسر جهان به دلیل قدرت شفابخشی این سنگ های کمیاب ارزش زیادی برای آن‌ها قائلند. واقعیت این است که برخی از سنگ های قیمتی نادرتر از بقیه هستند و به ‌همین ‌دلیل در لیست گرانترین سنگهای قیمتی و جواهرات دنیا قرار گرفته اند. به طور کلی، از فاکتورهای مهمی که میزان ارزش یک سنگ معدنی را تعیین می‌کنند می‌توان به اندازه، ترکیب شیمیایی، کیفیت ساختار بلوری، خصوصیات نوری و رنگ اشاره کرد. در ادامه لیست برخی از لوکس ترین، با ارزش ترین و گران قیمت ترین سنگ های قیمتی جهان آورده شده است.

گران قیمت ترین سنگ های قیمتی و جواهرات دنیا عبارتند از :

1-تانزانیت با ارزش هر قیراط 1200 دلار

2-اوپال سیاه با ارزش هر قیراط 9500 دلار

3-بریل قرمز با ارزش هر قیراط 10000 دلار

4-الماس با ارزش هر قیراط 15000 دلار ماسگراویت با ارزش هر قیراط 35000 دلار

5-الکساندرایت با ارزش هر قیراط 70000 دلار

6-الماس صورتی: یکی از لوکس ترین جواهرات دنیا با ارزش هر قیراط 1.19 میلیون دلار

7-یشم اعلی: یکی از با ارزش ترین سنگ های قیمتی با هر قیراط 3 میلیون دلار

8-الماس آبی: گرانترین سنگ قیمتی با ارزش هر قیراط 3.93 میلیون دلار

admin
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • ناشناس 25 نوامبر 2022 / 11:42 ب.ظ

    سلام.چند قطعه سنگ قیمتی موجود است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.