آخرین قیمت خرید سنگ عقیق منحصر به فرد

در کشور ما انواع سنگ های قیمتی در شهرهای مختلف یافت می گردد و معادن زیادی در حوزه استخراج انواع این سنگ ها فعال هستند. از جمله این سنگ های کمیاب و قیمتی، سنگ عقیق است. عقیق علاوه بر زیبایی دارای خواص درمانی است و از گذشته های دور در ساخت جواهرات و انواع ظروف نفیس از آن استفاده می شده است. 

قیمت سنگ عقیق بسته به نوع کیفیت آن متفاوت است. اگر خریدار این سنگ گرانبها هستید برای اطلاع از آخرین قیمت خرید سنگ عقیق منحصر به فرد، علاوه بر مراجعه حضوری، می توانید از سایت های معتبر و فعال در زمینه انواع سنگ قیمتی کمک بگیرید. 

آخرین قیمت خرید سنگ عقیق منحصر به فرد

لیست قیمت سنگ عقیق سبز

لیست قیمت سنگ عقیق سبزسنگ عقیق سبز یکی از انواع سنگ عقیق است که بسیار نادر است و در میان سایر انواع عقیق از قیمت بالاتری برخوردار است. گفته می شود عقیق سبز خواص درمانی برای قلب دارد و از قدیم الایام برای ساخت انگشترهای گرانبها این سنگ مورد استفاده قرار می گرفت. 

قیمت عقیق سبز به دلیل کمیاب بودن از سایر انواع عقیق بیشتر است. برای اطلاع از لیست قیمت سنگ عقیق سبز می توان به وب سایت های فروشگاهی فعال در حوزه انواع سنگ ها و جواهرات گرانبها مراجعه نمود. 

خرید و فروش سنگ عقیق نارنجی

خرید و فروش سنگ عقیق نارنجییکی از متداول ترین و پرفروش ترین انواع عقیق که در ساخت انواع جواهرات خصوصاً انگشترهای مردانه به کار می رود، عقیق نارنجی است. خرید و فروش سنگ عقیق نارنجی در کشور ما بسیار رایج است.

از سنگ عقیق نارنجی در ساخت انواع انگشترهای مردانه و زنانه، آویز و دستبند استفاده می شود. عقیق نارنجی نسبت به عقیق سبز رنگ از قیمت پایین تری برخوردار است. 

خرید بدون واسطه سنگ عقیق کهنه

خرید بدون واسطه سنگ عقیق کهنهعقیق یمانی که با نام سنگ عقیق کهنه نیز شناخته می شود از انواع سنگ عقیق است که دارای خواص درمانی بسیاری است. گفته می شود که عقیق کهنه اثرات بسیار زیادی در جذب انرژی های مثبت و بهبود بیماری های روحی و روانی شایع همچون استرس و افسردگی دارد.

اگر خریدار این نوع سنگ هستید برای خرید بدون واسطه سنگ عقیق کهنه می توانید علاوه بر مراجعه به فروشگاه های تخصصی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، از سایت های آنلاین فروشگاهی اقدام به خرید نمایید. 

مراکز عرضه سنگ عقیق خراسانی

مراکز عرضه سنگ عقیق خراسانیسنگ عقیق خراسانی یکی از مرغوب ترین نوع عقیق است که شکل ظاهری آن با عقیق سرخ تفاوت های چندانی ندارد. این سنگ نیز به وفور در ساخت انواع زیورآلات و انگشتر استفاده می شود. مراکز عرضه سنگ عقیق خراسانی را می توان اینگونه برشمرد:

  • مراکز تخصصی فروش سنگ های قیمتی
  • سایت خرید سنگ و فروشگاه های آنلاین
  • فروشگاه های عرضه انواع جواهرآلات 
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.