خرید عقیق اصل با بهترین قیمت

عقیق در شمار سنگ های نیمه قیمتی می باشد که در تهیه زیور آلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به زیبایی و جذابیت خاصی که این سنگ دارد، همچنین خواصی که در استفاده از سنگ عقیق وجود دارد، از این سنگ بسیار استقبال شده است.

سنگ عقیق انواع مختلف و رنگ های متنوعی دارد. در این سنگ‌ رگه‌های سوزنی یا ابری شکلی وجود دارد که زیبایی آن را بیشتر می کند..در تهیه انواع گردنبند و انگشتر از عقیق به عنوان نگینی زیبا می توان استفاده کرد.

اگر قصد خرید عقیق اصل را دارید، باید از مراکز فروش معتبر این محصول آن را خریداری کنید. شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش ما عقیق اصل را با بهترین و ارزانترین قیمت خریداری کنید. 

 خرید عقیق اصل با بهترین قیمت

انواع سنگ عقیق کدام است؟

انواع سنگ عقیق کدام است؟سنگ عقیق انواع مختلف دارد. این سنگ‌ از معادن مختلف در رنگ های قهوه ای، زرد، قرمز، آبی، سبز، مشکی و خاکستری استخراج می شود.

هرکدام از رنگ های عقیق زیبایی خاص خود‌ را دارد. انواع سنگ‌های عقیق با قرار گرفتن بر روی زیور آلات مختلف، زیبایی آن را دو چندان می کنند.

همانگونه که اشاره شد سنگ‌ عقیق را بر اساس نوع آن نامگذاری کرده اند. سنگ عقیق یمانی، دلربا، سلیمانی، عقیق سرخ، سیاه، چشم بلبلی و شجر از انواع سنگ های عقیقی هستند که تاکنون شناخته شده اند.

انواع سنگ عقیق را پس از برش دادن می توان در زیور آلات مختلف بکار برد.

پرفروش ترین سنگ عقیق در بازار

پرفروش ترین سنگ عقیق در بازارهر کدام از سنگ های عقیق زیبایی و جذابیت منحصر به فرد خود‌‌ را دارد.

افراد مختلف با سلیقه های متفاوت می توانند سنگ عقیق مورد نظر خود را انتخاب و در زیور آلات خود بکار گیرند.‌

معمولا در انگشترهای مردانه بیشتر از عقیق قهوه ای، آبی و مشکی استفاده می کنند. شاید بتوان گفت پرفروش ترین سنگ عقیق این سنگها هستند.

در هر صورت هر کدام از سنگ های عقیق طرفداران خاص خود‌ را دارد. معمولا بازار فروش انواع سنگ‌های عقیق پر رونق است. گاهی کنده کاری روی سنگ های عقیق انجام می گیرد و‌ این سنگ جلوه و زیبایی خاصی پیدا می کند.  

با توجه به اعتقادات دینی مردم ایران و روایات متعددی که در زمینه استفاده از انگشتر عقیق بیان شده است، معمولا از این سنگ‌ در تهیه انواع انگشتر عقیق بسیار استفاده می شود.

سنگ عقیق در شمار سنگ های صادراتی ایران نیز هست. انواع سنگ های عقیق در بازار های جهانی طرفداران بسیاری دارد.

صادرات این محصول به کشور های مختلفی صورت می گیرد. از صادرات این سنگ تزیینی و قیمتی ارز فراوانی وارد کشور ما می شود.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.