عرضه دمانتوئید سبز با پایین ترین قیمت

دمانتوئید سبز از جمله سنگ های کم یاب و بسیار با ارزش است که کاربرد های زیاد و متنوعی دارد. در این جا می خواهیم در مورد دمانتوِِِئید سبز، مشخصات و کاربردهایی که دارد مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم.

عرضه دمانتوئید سبز با پایین ترین قیمت

مشخصات سنگ دمانتوئید سبز

مشخصات سنگ دمانتوئید سبز از مشخصات دمانتوئید سبز می توان به این اشاره کرد که مقادیری از آهن فریک و کرومیوم دارد و در انواع گارنت آندرادیت طبقه بندی می شود. دمانتوئید سبز درخشش بی نظیری دارد که بسیار جذب کننده است.

دمانتوئید در درون سنگ های آذرین مانند سینیت ها، شیست ها، سنگ های آهکی بلورین و… وجود دارد. دمانتوئید سبز ایران بسیار خیره کننده می باشد و در سراسر جهان این نوع سنگ شهرت دارد.

درخشش و شکست نوری که سنگ دمانتوئید سبز رنگ دارد از دیگر سنگ های معروف مانند زمرد، سافیر، یاقوت و… بیشتر است. همچنين از ویژگی های منحصر به فرد دیگر آن می توان به جلای بسیار خوب و زیاد آن اشاره کرد.

ساخت این سنگ سال های زیادی به طول می انجامد و به همین دلیل است که آن را از نوع الماس می دانند. امروزه این نوع سنگ زیبا به صورت مصنوعی نیز تولید می شود ولی نوع مصنوعی آن مانند نوع طبیعی اش زیبا و درخشان نیست.

با روش های مدرن امروزی درماتوئید سبز رنگ را مقاوم و شفاف تر می کنند که به زیبایی آن می افزاید. همچنين به صورت سبز روشن تا سبز تیره دیده می شود. بلور هایی که از دمانتوئید سبز پیدا شده اند معمولا کوچک هستند و گاها بلور های درشت تری نیز از این نوع سنگ زیبا یافت می شود.

کاربردهای منحصربفرد سنگ دمانتوئید سبز

کاربردهای منحصربفرد سنگ دمانتوئید سبز چون دمانتوئید سبز رنگ بسیار زیبا و منحصر به فرد است در صنعت های زیادی کاربرد دارد و محبوبیت آن باعث شده است که فروش آن بسیار زیاد شود و تقاضا برای خرید آن روز به روز افزايش پيدا کند.

از کاربردهای دمانتوئید سبز می توان به صنعت جواهر سازی اشاره کرد. با استفاده از دمانتوئید انگشتر، گردنبند، گوشواره و… می سازند که نسبت به سایر سنگ ها جواهرات ساخته شده با آن بسیار خیره کننده تر هستند.

به دلیل متفاوت بودن سلیقه ها دمانتوئید سبز رنگ به صورت های مختلفی برش می خورد تا مشتریان بتوانند بسته به سلیقه و نیازی که دارند از آن استفاده نمایند.

چون مصرف دمانتوئید سبز زیاد است و به صورت های مصنوعی نیز یافت می شود بهتر است از جاهای معتبر خریداری شود. منظور از جای معتبر جایی است که اعتبار کافی داشته باشد و رضایت و اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده باشد.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.