فروش یشم سبز با بهترین قیمت

سنگ یشم یا سنگ جید از جمله سنگ های معدنی می باشد که از سیلیکات های نفریت و جادیت تشکیل شده است. سنگ یشم سبز کاربردهای فراوانی به خصوص در صنعت جواهر سازی دارد و به همین جهت خرید و فروش بسیار بالایی دارد. بنابراین فروش یشم سبز با بهترین قیمت انجام می گیرد تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی این سنگ را تهیه کنند و در مصارف گوناگون به کار بندند.

فروش یشم سبز با بهترین قیمت

آشنایی با ویژگی های سنگ یشم

آشنایی با ویژگی های سنگ یشم سنگ یشم از جمله سنگ هایی می باشد که در کشورهای مختلف همچون چین از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد تا جایی که به آن لقب سنگ بهشت را نیز داده اند. در ایران سنگ یشم نمادهای فراوانی دارد که از جمله می توان به نماد معنویت، سلامت، خلوص اشاره کرد.

معمولا این سنگ ها دارای انواع مختلفی هستند که برخی از نمونه های آن شامل سنگ یشم زرد، سنگ یشم سبز، سنگ یشم لجنی، سنگ یشم قهوه ای و سنگ یشم صابونی می باشد.
هر کدام از این سنگ ها از قیمت های متنوعی نیز برخوردار هستند و دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند. به طو کلی می توان برخی از ویژگیهای سنگ یشم را این طور بیان کرد:

  • سنگ های یشم از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و قدمتی 5000 ساله دارند.
  • سنگ های یشم با داشتن ظاهری نیمه شفاف و درخشندگی خاص خود زیبایی خارق العاده ای دارند.
  • از سنگ های یشم در درمان بیماری های پوستی و سردرد های مزمن و … بسیار مورد استفاده قرار می دهند.
  • در مشرق زمین سنگ های یشم را به عنوان سنگ جادویی می شناسند.
  • سنگ های یشم کاملا صیقلی و بدون هیچ خط و خشی می باشند.

موارد استفاده سنگ یشم سبز

موارد استفاده سنگ یشم سبز سنگ یشم از جمله سنگ های قیمتی می باشد که در رنگ بندی های مختلف در طبیعت یافت می شود که یکی از معروفترین و پرطرفدارترین انواع آن سنگ یشم سبز می باشد. این سنگ ها دارای استحکام بسیار زیادی هستند و به همین جهت موارد استفاده فراوانی دارند.

استفاده سنگ یشم سبز در ساخت جواهرات و زیورآلات موجب ایجاد طرح ها و شکل های زیبایی گردیده و مورد استقبال بسیاری از بانوان قرار گرفته است.
از جمله این جواهرات می توان به گردن بند، دستبند، گوشواره و … اشاره کرد که نشان از استفاده یشم سبز از گذشته تا به امروزه داشته، به طوری که به نمادی از فرهنگ، مد، میراث ملل های مختلف تبدیل گردیده است.

دیگر موارد استفاده از یشم سبز را می توان در ساخت انواع مهره ها، استفاده در کارهای هنری، به کارگیری در ساز های موسیقی و مقبره ها، استفاده در مجسمه ها و… بیان کرد.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.