لیست قیمت زمرد اصل با زیباترین طراحی

یکی از کانی های گران قیمت موجود در طبیعت، سنگ زمرد می باشد،  این سنگ قیمتی را پس از صیقل دادن به عنوان نگین در جواهر سازی به کار می برند. در ایران انواع مختلف این سنگ در مراکز خاصی با قیمت های متفاوتی، به فروش می رسند. در لیست قیمت زمرد اصل با زیباترین طراحی و بهترین کیفیت، شاهد رقم های بسیار بزرگ برای این نوع سنگ خواهیم بود. قیمت انواع صیقل داده شده این سنگ با قیمت انواع نتراشیده آن یکسان نیست، سنگ های صیقل داده شده نیز اغلب گران تر از نوع خام آن می باشد.

لیست قیمت زمرد اصل با زیباترین طراحی

سایت فروش زمرد اصل

سایت فروش زمرد اصلاز آن جایی که انواع سنگ زمرد در کشور بسیار کمیاب می باشند برای تهیه آن می توان تنها از طریق مراکز خاصی اقدام کرد.

یکی از این مراکز، فروشگاه ها و سایت فروش زمرد اصل می باشد که در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند و امکان خرید این گران سنگ را در طرح های مختلف برای علاقمندان و جواهر سازان، فراهم کرده است.

علاوه بر سایت های اینترنتی،  مراکز دیگری نیز در کشور وجود دارند که به خرید و فروش زمرد و انواع سنگ های قیمتی می پردازند. 

در طلا فروشی ها نیز می توانید انواع جواهرات و سرویس های طلایی را ببینید که بر روی ان ها با سنگ زمرد، تزیین و نگین کاری شده است.

بهترین نوع زمرد راف افغانستان

بهترین نوع زمرد راف افغانستاناز جمله کشور هایی که دارای بزرگترین معادن زمرد می باشند، کشور افغانستان است. بهترین نوع زمرد راف افغانستان را تنها از مراکز فروش سنگ زمرد در این کشور می توان تهیه کرد.

زمرد راف افغانستان از زیبا ترین و شفاف ترین انواع زمرد می باشد که خریداران زیادی در جهان دارد. زمرد راف در مراکز فروش سنگ های قیمتی ایران نیز به فروش می رسند اما باید توجه داشت که برای خرید ان باید شناخت کافی از این زمرد داشته باشید.

انواع زمرد شامل موارد زیر می باشند:

  • زمرد چشم گربه ای
  • زمرد برزیلی
  • زمرد تراپیچ
  • زمرد زامبیایی

تشخیص انواع زمرد  و تشخیص اصل و غیر اصل بودن این سنگ قیمتی، کار هر کسی نیست و تنها جواهر سازان و افرادی که در زمینه خرید و فروش آن فعالیت می کنند می توانند انواع این سنگ ها را از هم تمییز دهند.

خریدار زمرد خام در کشور

خریدار زمرد خام در کشورخریدار زمرد خام در کشور اغلب، جواهر سازانی هستند که در زمینه صیقل و تراش دادن سنگ ها تخصص دارند.

 جواهرسازان به این دلیل اغلب ترجیح می دهند که نوع خام و تراش نخورده این سنگ را خریداری کنند تا بتوانند به سلیقه خود  این سنگ را تراش و صیقل دهند و متناسب با مدل های طلا و جواهراتی که می خواهند بسازند، از این سنگ، نگین تولید کنند.

در صنعت عینک سازی نیز دیده می شود که در تهیه شیشه های عینک از انواع مختلف این سنگ استفاده می شود.

لیست قیمت هر قیراط زمرد پنجشیر

لیست قیمت هر قیراط زمرد پنجشیربرای آگاهی از لیست قیمت هر قیراط زمرد پنجشیر در افغانستان، می توان از طریق طلا فروشان و جواهر سازان اطلاعات لازم را کسب کرد.

سایت ها و فروشگاه های اینترنتی زیادی نیز هستند که در زمینه معرفی انواع سنگ های قیمتی فعالیت می کنند که با مراجعه به آن ها می توانید در رابطه با قیمت انواع زمرد پنجشیر آگاهی کسب کنید.

admin
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • david 9 دسامبر 2023 / 4:47 ب.ظ

    1 – با انتشار هر پست، 1 میلیون تومن پول بدست بیارید ماهی 30 میلیون درآمد اضافی

    2 – قدرت سایت شما (Domain authority) چنده ؟این خیلی بَده که سایت شما بیش از یکسال از تولدش گذشته باشه ولی هنوز قدرتش یا Domain authority سایتتون کمتر از 10 باشه برای همینه که تو گوگل رتبه ندارید

    3 – میتونید کمتر از دو هفته خط اول گوگل بیاید – مستند و مثال واقعی از زبان آقای عادل طالبی متخصص سئو

    4 – بزارین بهتون یاد بدم خودتون قدرت سایتتون رو بالا ببرید و بیاید خط اول گوگل تو 14 روز

    برای ارتباط با من کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.